djurgården!

Hej!
Idag cyklade jag och pappa till djurgården.
Vi låg och solade på gräset. Eller jag solade inte jag läste, köpte en glass
och cyklade fast jag solade lite också. Jag glömde min kamera hemma så jag har inga bilder.
När jag låg där och läste hörde man dom skrika som var på Gröna Lund. När jag stog där och
skulle köpa en glass så  var den framför mig klar. Då såg typ inte han i kassan mig för han frågade
dom bakom mig om dom ville ha hjälp. Så jag bara stog där och sedan frågade dom nästa. Efter det
så frågade han mig. Vill du ha hjälp. Då känndes det som om jag inte fanns
:(

Kommentarer
Postat av: mandy

du finns visste!

du var jätte bra på soaren, cillen



puss puss/ manda

2009-04-27 @ 20:08:12
URL: http://konstigaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0