påsklovet

 Hej!
På påsklovet var jag i Sälen med min familj, fast inte pappa och min brorsa.
I början av veckan var jag hos mina kusiner Lovisa och Maja.
På måndagen var vi ensamma hemma så då passade vi på att
vara påsk kärringar. Om ni undrar varför vi var på måndagen så
var det för att jag skulle till Sälen på onsdagen och vi ville gå
tillsammans. Här kommer några bilder från mitt påsklov
här är på toppen av Gustavbacken
Här är en bild  högst upp på Gustavbacken





Här är en bild i snögubbeland:)





Här är det vi fick när vi var påsk kärringar.



Kommentarer
Postat av: hanna

hehe du och ja celine va uppe i sälen på sport lovet! det va kul

2009-05-04 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0