Stallet

Hej!
I dag var jag i  stallet med min kompis som går på ridskola.
Vi var där hela dan så man blev ganska kall. Min kompis
har en lillasyster som rider innan henne. Dom är mindre så 
dom måste ha någon som leder hästarna åt dom. Då var det en
tjej som inte hade någon som lädde. Först skulle jag leda henne
sedan var det Astrid (min kompis). Då gick jag upp på läktaren. Efter ett
tag skulla alla stanna och då blev hennes häst Sandra rädd och
började galopera och då flög den där lilla tjejen av häste och ragt in
i väggen. Men som tur va så blev hon mäst rädd och det var inte Astrids
fel. I dag har jag inga bilder jag glöme kameran :(

Kommentarer
Postat av: Från kusinen

Celine, vad kul att headen funkade! :)det blev ju riktigt snyggt. Hoppas att du är nöjd med den!



Kramar viktoria

2009-04-19 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0