Blandad helg!

Hejsan hoppsan!
hur är det med er med mig är det bra. Nu har jag mycket att skriva.
I helgen har pappa sprungit midnadsloppet men hans kompis.
det gick väldigt bra. Cajsa har också varit hos mig eller vi var hos farmor.
Vi har bakat tre olika kakor. Choklad stjärnor fast vi gjorde dom runda,
Kängrus nötdrömmar och jordnötskakor. Vi sålde i Farmors trapphus och vi
fick 160 kr. Kevin har också varit på besök. Kevin är en liten bebis. men
här kommer lite bilder.

här är några som sprang loppet fast dom känner jag inte.

Jag och Cajsa bakar♥

Ser den inte go ut

Kevin letar bland hyllor

Kevin går med min jojo:) Nu ska jag gå puss

Kommentarer
Postat av: cajsa

hej snygga bilder!<3<3

2009-08-18 @ 11:15:46
Postat av: mattis

hahaha,snygga bilder! va kakorna goda? dom såg riktigt smarrriga ut:D

2009-08-18 @ 12:04:33
Postat av: wille

snygga bilder hoppas kakorna va goda

2009-08-18 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0