Dalarna!

Hej!
Nu hra jag varit i Dalarna hos min farmor och farfar. Vi har haft det super mysigt och haft skoj.
Jag har flygit med Lucas kompis Johan. Det var en motorseglare. Jag har också varit på Cajsas land. Ni ska få se bilder
så jag skriver inte mer nu.


Cajsas växthus

Jag tar upp en fjäril



Vi har plockat blåbär i Dalarna

Jag och Tilda spelar nya Finans

Vi hoppade på studsmattan i regnet:)

Farfar lagar pannkakor;P



Väntar på att nån ska komma ner


Det var dom bilderna som jag hade. Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Mattis

Snygga bilder du la ut på mig da,hahaxD

2009-08-11 @ 23:11:25
Postat av: celine

he,he var dom fula?

2009-08-12 @ 07:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0