Larviga tjejer!

Hej!
I går så larvade Lovisa och jag oss lite. Vi klädde ut oss, och då vill Lovisa
gå ut på stan när vi såg ut så men jag tyckte att det inte var en sådan bra idée men jag var
ju tvungen. Så då var bara att gå ner eller vi gick bara till övergångstället men än då.
Efter det så åkte vi till sjukhuset med min syrra för hon skulle prata med doktorn efter
som hon har deabeters och när vi kom hem så badade vi.
I dag så ska Lovisa åka hem och jag ska till sjukhuste tillmin kusin Emil. Som också har fått deabetes.


snygg va!

haha

försöker få tag i håret

Man ser inte fötterna

bad:)

Kommentarer
Postat av: wille

coola tjejer!!!

2009-08-18 @ 19:32:07
Postat av: max

coolt

2009-09-04 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0