kläder!

Hej!
Nu sitter jag i soffan och tittar på tv och längtar tills Lovisas fest börjar.
Pappa och jag ska snart gå ut och köpa bröd till frukosten.
I går var jag och mamma nere på stan och letade kläder till mig som jag skulle ha på
skolavslutningen. Vi hittade ingen kläning eller jo det gjorde vi ju, en kläning och en jätte fin
bluskläning. Bluskläningen ska jag ha på skolavslutningen med ett par fina leggings till.
Jag ska oxå ha ett par örhängen som jag fick av Hanna P när jag hade tjejmiddag.
Vi köpte en till blus fast inte kläning och lite mera saker. Nu ska jag gå och göra mig i ordning
så ha det gött.

pjöss & kjöm

Kommentarer
Postat av: amanda

j<3<3<3

2009-06-06 @ 10:09:10
URL: http://konstigaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0