Blidö!

Hej!
I helgen har jag varit på Blidö. Jag och min mamma har varit där.
Vi had
e det jätte mysigt. Vi/jag har hoppat studsmatta, plockat blommor,
tittat på får och ja allt man gör när man är på landet.  Vi skulle gå på
en liten promenad och när vi skulle gå hem var det några lam som var
super duper söta. Man kunde gå in i hagen och klappa dom för stigen 
var typ i hagen. På kvällen grillade vi och sedan tittade vi på melodifestivalen.
Tyckte ni att rätt låt van? Jag tycker inte att det var den bästa men den var ju 
okej. Eller han var, ja duktig. Men här kommer det lite bilder på hur det var.



Här är min lilla buckett


Här är jag=)


Stövlarna upp i vädret!


Här hoppar jag


Vist var dom gulliga fast den bakom var sötast


Sist men inte minst så måste man ju åka hem. Det här är på färjan



Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte Frida G ett landställe på Blidö???

2009-05-18 @ 16:13:30
Postat av: lovisa

Hej det värkar som du har haft det jätte mysigt på blidö och vilka härliga bilder XP

2009-05-19 @ 19:23:46
Postat av: frida

aaa de har jag

2009-05-22 @ 07:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0