Emmy, Stan och Ljudanskogen

Hej!
Nu har Emmy varit i våran klass i två dagar.
Hon var jätte snäll och nu är hon med mig och Amanda och dom andra så klart.
I dag Har jag varit med Cajsa på stan. Hon köpte något leppglans/leppsyl som luktade
jätte gott. Det luktade melon.hon köpte också snoddar, Spännen och scrapbook saker.
Jag köpte bara två scrap papper. I morgon ska vi till Ljudanskogen med ettorna.
Vi är faddrar till dom så vi ska bara leka hela dagen "JIPPI". Nu ska jag gå och scrapa.

PJÖSS & KJÖM


Kommentarer
Postat av: Manda

hiihi, e det din nya grej med "pjöss" för det e väldigt sött<3<3<3



//manda

2009-05-12 @ 20:47:17
URL: http://konstigaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0