21.00

Hej!
Nu har jag duchat och tvättat för det var typ en läxa vi skulle göra.
Nu har vi sett på äntligen hemma och tittar nu på desperate housewives.
Vill inte missa något så kommer inte skriva så mycket men om jag hade en
trädgård så skulle jag fota jätte många fina höstbilder men det kanske finns
någon bild men inte alls många. men jag hittade någon men tuvär är det inte
jag som har tagigt den. Om jag tänker på höst och höstlöv så tänker jag på en
sång som vi sjöng när jag gick i en kör höstlöven faller snurrar runt i luften virrvelar
runt i en höst melodi fart och glädje och ....
Ja hehe det var den sången ne men
nu vill min brorsa ha datorn så kan inte skriva mer men jag skriver så klart i morgon. Ha det


Här är en fast lite


och en till.

Kommentarer
Postat av: S

:)

2009-12-21 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0