Bildtävling:(

Hej!
Jag hade en bildtävling men den gick inte så bra
fick bara två kommentarer så ja det blir två st
som kommer att vinna. Här är vinnarna!


Hehe jag

ÅÅ Amanda.

Jag kommer nog inte att hinna skriva så mkt i käll för nu ska jag och
pappa ner på stan för att typ köpa present till min kusin och ja
sedan så skulle vi nog äta där. På stan alltså och när vi kommer hem
så kommer jag att ha fullt upp med engelskan. Har trännat väldigt mkt
fast känner mig ändå inte säker. Men nu kommer snart pappa så jag ska göra
mig i årdning. Ni får ha en riktigt bra kväll och vill snälla ha lite kommentarer.

Kommentarer
Postat av: mattis

Snygga bilder :D xoxo

2009-10-13 @ 17:26:09
Postat av: sofia(bliss)

min komentar?



:)

2009-10-14 @ 17:33:50
URL: http://fiaoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0