Dator i knä...

Hej mina läsare om jag ens har några men statistiken visar att jag har
om man vågar tro på den men det gör jag. Man jag skulle bli jätte glad
om jag fick lite fina kommentarer för jag skulle bli jätte glad. I dag efter skolan
gick jag på stan för att leta efter skor. Hittade sist men inte minst några men
vill bara att mamma ska se dom innan vi köper dom. Okej det där lät konstigt men ni
fattar nog.  Sedan skulle jag möta min kompis men jag frös för hon var typ lite sen så
jag stog ute när det typ blåste så att det var storm ute. Men sedan så gick jag typ in i en sådant
här bussvänt.. ja så att det inte skulle blåsa för mycket. Det var lite skönnare men inte skönnt.
Men sedan kom hon och då hade jag vänntat i 40 min man det var ju mitt fel. Ja sedan var vi
hemma hos henne och nu är jag hemma har ätit och pluggat eller ska göra det lite mer och
snart ska jag se på bonde söker fru hehe det är bara så kul att kolla på när dom gör bort sig.
Men ni får ha en bra kväll jag sitter inne på toan för att ha lugn och ro. Snart får jag nog bosätta mig
här. Ha det tuvär blir det ingen bild i dag:( Sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0