Kanelbullar!

Hej!
Höll på att glömma kanelbullens dag i dag så sprang upp och köpte
några goda bullar. I dag har jag varit på mässa det kul. Men i går
när jag tog upp Bianca var hon helt stilla. Jag trode att hon hade ont i
magen eller något så hon satt i mina händer i typ 30 min och hon röde sig
inte något ting. Så jag la ner henne för hon kanske bara var lite trött men
när jag la ner henne i buren så orkade hon inte gå in i huste eller gå så jag fick
hjälpa henne in. Är lite orolig för henne men jag får hålla tummarna att hon inte dör.


Bianca<3

Liten dålig bild men jaja i alla fall något:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att bianca blir bir bra

2009-10-04 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0