Tjoo..


Hej!
Sorry om jag inte haf något bloggintresse* den här veckan men ska försöka
hålla tempot den här veckan. I dag var jag i skolan vi hade matte prov
tjejsnak löjligt ord vet men jaja vi har haft ja kommer inte på så mycket
men efter skolan var jag med Amanda och Frida G. Vi viste inte vad vi skulle
göra men sedan gick vi till MC Donalds och tog en glass.Sedan så gick vi hem
till Frida G och.. Ja vad gjorde vi åt mellis typ =) Nu har jag bloggat och gjort läxor
men inte sammtidigt. Är väldigt trött fast är glad att Bianca mår bättre men det är något
myskomed henne eller så är det bara jag som in billar mig efter som hon var så i
helgen. Ja just i dag åkte min syrra utomlands* Lyllo henne hon behöver inte gå i
skolan. Har fryst lite i dag frågade min magisterom det var kalt eller om det bara var
jag som frös då var det bara jag =) hehe (= I morgon ska jag till min kompis. Knske
bloggar mer i kväll ha det♥



´Hehe hon kommer döda mig fast hon är nog för snäll:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0