Hur kan man klara sig utan mamma och pappa!

Hej allihopa!
Sitter i soffan och väntar på att ensam mamma söker ska börja.
Förlåt om jag inte har kagt ut någon bild men jag hade tappat
bort min kamera. Letade och leta så frågade jag mamma
då hade hon hittat den på min sång eller under mitt överkast.
Hur kan man klara sig utan mamma eller pappa? Men i
morgon ska jga till mamma så då kommer det nog lite bilder om jag
inte är för trött efter flyten men det har jagju aldrig varit så varför ska jag
vara det i morgon. Har precis läst alla kommentarer blir jätte glad för dom
men i dag har jag bara fått kommentarer från dom jag inte Känner.
Men det är ju ochså kul. Så sluta inte att skriva kommentarer. Ska försöka
svara på alla som frågar något. Nu ska jag ta och titta runt bland allas bloggar
så kan inte skriva mer. Älskar alla som är inne på min blogg.
Ha det♥

Kommentarer
Postat av: mattis

Ååå vad mysigt, men vilken tid börjar ensam mamma söker? xoxo

2009-09-13 @ 20:31:47
Postat av: amanda<33 nöfff!!

pösspösspösspöss



förlåt att jag inte kunde igår!

2009-09-14 @ 07:38:51
URL: http://konstigaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0