1 månad utan bloggen! 6/11-6/12

Hej!
Ni kankse undrar varför jag inte har bloggat men för en mmånad sen bestämmde jag mig för att inte vara innne på bloggn eller fb. och jag klarade det! Förlåt, förlåt förlåt för att jag inte skrev något men hann inte.
Tycker det har varit lite tråkigt också fr jag har inte andvänt min systemkamera så mkt. det har inte behövts.

Aja iaf idag är det måndag och jag har flyttat till mamma ;) hon glömmde att fixa paketkalendern ;( men det gör hon till imorrn <33 Min pappa ska till usa på onsdag och jag har skrivit min önskelista! ska bli så kul men här är vad jag har skrivit upp:

kläder från abercrombie and fitch som tex:





silly bandz


haha ja jag veet lite töntigt men jag älskar silly bandz. det gör LOvisa också :D
lr hur LOvisa?

Uggs



Parfy ( Black xs)



Cream från Victoria´s secret




Ipad



Haha det som jag tror att jag inte kommer att få är ipad :D haha med man kan ju alltid hoppas och önska <33

Men nu ska jag kolla lite på fb :D ses



Kommentarer
Postat av: Lovisa

fuck u Céline. ! <3333 ;)

2010-12-06 @ 20:21:35
URL: http://kapananen.blogg.se/
Postat av: Ebba

Kul att du börjat blogga i gen!:)<3333

2010-12-07 @ 17:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0