<3

Heej!
Idag har jag haft det jätte lungt i skolan. Okej nej det har jag inte men... jag har haft matteprov -.-
tycker faktist att det var svårt. och Ebba sissta var visst svårast.
Haha Ebba är i Kalmar nu så igår när vi gjorde A-delen gjorde hon B-deln.
Jag brukar alltid säga att sissta frågan alltid är svårast men hon sa att den var ganska lätt.
Jag satt med den i mins 20 min -.-
Sen hade vi roligatimmen idag och det var jätte kul. Juste jag fick öppna kalendern i skolan idag också.
jag fick marabou hjärtan ♥
går inte att ladda upp bilder :(


Kommentarer
Postat av: Ebba

ojj sorry men jag sa bara att jag tyckte att den inte var svårast <33333

2010-12-18 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0