Canon EOS 1000D

Hej :)
Jag fick en komentar om att jag skulle berätta lite om min kamera.
Absolut kan jag göra det :)

Min Kamera

Ja som ni kanske vet så har jag en Canon EOS 1000D, väldigt nöjd med den.
Den tar jätte fina bilder.
Det är både en "nybörjar" kamera men också "provs" kamera.
Den är inte svår att hantera.
Det här är min första systemkamera så jag köpte den för den var bra
och plus att jag ville börja med en ganska "billig" kamera för att se om jag tyckte om
att fota. Den kostar kanske 4500 kr.



Älskar den!


Kommentarer
Postat av: Malin<33

haha oj, såg inte att du hade skrivit om den redan :P

2010-12-30 @ 18:08:15
URL: http://baramaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0