Frisyr!

Hej =)
Nu sitter jag men datorn i knät och syrran en frisyr på mig som hon har sett på tv.
Haha det ska bli kul och se hur det blir. Hon typ snurrar på något sätt :)

Igår var jag och mamma på min kusins (Majas) kalas.
Det var kul.
Imorrn är det nyårsafton och jag veet inte vad jag ska göra :/
Jag vet inte om jag ska vara med mamma eller pappa.
Hos pappa ska dom ha fest här hemma och bjuda hit folk.
Mamma ska bort till våra kompisar, så jag veet inte :(
Vad tycker ni?

Jag laddar upp bilder sen.



Kommentarer
Postat av: Maria <3

jag tycker du ska vara med din pappa för att fest är alltid roligt men du kan ju vara med din mamma me välj de som känns rätt :) kram <3

2010-12-30 @ 13:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0