Fryser :(

Jag fryser, har ont i huvet och är jätte trött :(
Jag tror att jag ska duscha nu eftersom jag fryser.
Tänk om jag börjar li sjuk! :(
Nej vill inte det. Och absolut inte på jullovet :'(
Men jaja får vila så mmår jag nog bättre sen.
Men japp idag har jag bara tagit det lungt. Flyttat från
mamma till pappa, tittat på film, öppnat paket, pratat i tele
och ja. Vad har ni gjort idag då?

Men ja juste jag ringde Matilda idag för att säga
tack för julklappaen. Då sa hon att hon kanske kommer ner till Stockholm ikväll!
Ja fy vad kul om hon gör det. Men hennes kompisar kommer i sånna fall imorrn.
 Imorgon ska jag antingen vara med henne om hon kommer
annars ska jag till syrrans pojkvän (om jag får, syrran=Malin ska kolla)
om jag får ta hand om deras hund lite. Eller ja Malin kommer vara där för hon åkte dit
ikväll så sånnafall leka med Wilda :D <3 Då tar jag me mig kameran!
Saknar Wilda så mycket så frågade jag Malin idag om jag fick men hon ska ringa mig ikväll
och ser hur det blir. Om inte så kommer Wilda till oss (kanske)
Men Johns familj är så snäll så det går nog bra! Om dom inte ska bort eller så.




Kussar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0