haha Ebba menade inte så :D

Hej´:)
förlåt för att inte jag blogga igår men hade fullt upp och var inte hemma.
Först kvart i tio kom pappa in och sa att våra kompisar kom om en kvart och hämmtade
mig för vi skulle på bio. Vi hade biljetter till förhandsvisningen :) filmen hette trassel och är disney´s
nya film :) filmen är kanske för yngre men den var bra (A) . Haha älskar barnsliga filmer.
Men ja efter det gick vi på stan och handlade julklappar och gick på restaurang. Sen klockan fyra skulle vi
vara hos Neas mormor & morfar för att julbaka. Men innan gick vi hem till mig och packade in allt så vi kom dit fem. Där bakade vi cupcakes, kola, knäck och marsipan (stavning) figurer doppade i choklad.
Haha just vi byggde ett torn med kapplastavar som var till taket. Jag fick stå på stegen, den var 4 meter :D
haha nöjd!
Ja men sen halv tio så gick vi hem till nea och pappa kom så var vi där till typ tolv.

Det där var lördag nu kommer idag (söndag)

Men nu har jag precis vaknat och ligger i sängen. Klockan 13.30 skjutsar pappa mig till tennisen.
Sen klockan 15.00 hämmtar mamma mig. När jag kommer hem måste jag skynda mig att duscha och göra mig iårdning för vi ska bort. Dom andra är redan hos våra kompisar då så jag måste gå dit själv :(
Där ska vi äta lunsch sen åker vi och våra kompisar till Ekerö för att gå på glöggfest där.
Där kommer det nog bli sent för det blir det alltid.
Så jag kommer inte kunna blogga mer idag om jag inte lånar någon data där med det känns lite
dumt, så nej. Jag kommer inte blogga mer idag :(

Kommer ta med kameran idag lovar :D
så ni får bilder imorrn :)
ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0