Hej :D <3

Hello :)
Idag har jag varit i skolan -.- fast nej :D vi har typ haft musik, svenska, matte, so (fast var på stadsbiblan), no, klassmöste, lunch och... kommer inte på men vem bryr sig. inte jag :D haha nej jag veet är konstig men jag har typ varit jätte flummig i dag i vissa lägen hahah :D <3
Haha men iaf efter skolan så skulle jag plugga men för att göra det lite roligare så frågade jag Alice om hon vill fika med mig. vi gick till Espresso house (stavning) och fikade och plugga. När jag satt där så messade Cajsa mig
- Skulle inte vi vara med varandra idag.
Så Cajsa om du ser det här så hade jag ingen aning om det. jag trodde vi sa någon gång i veckan som typ tisdag men inget bestämmt. Ja förlåt iaf. här kommer en liten suddig bild på mig och Ebba idag :) <3



Ja här har ni min suddiga outfit också

Blus-Indiska

Byxor- Lindex

Skor- vet inte

men juste idag när jag kom hem hade mamma köpt ett par skor till mig :D från Esprit. veet inte om jag ska ha dom för sånna fall tror jag inte att jag tar uggsen. Men så här ser dom hör skorna ut som jag fick idag :)


Vilka tycker ni? Komentera för jag måste ha hjälp!


                                      VS




Nu ska jag göra mig i årdning och kolla lite på tv :D <333 så God natt

Kommentarer
Postat av: Maria <3

dem med knapparna är snyggast ^^ <3

2010-12-07 @ 22:30:09
Postat av: Ebba

Jag tycer du ska ta de du fick av din mamma:)<33333

2010-12-08 @ 14:56:21
Postat av: Dilara HÄR!<3

ja tkr båda va snygga!<33 men om ja va du så skulle ja ta uggsen<33 :)

2010-12-11 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0