Hos dig!



Hos dig bara hos dig..
hos dig får jag vara just precis som den, jag bara vill vara.
Hos dig får jag vara just precis som den, som jag är.
Det kan va svårt att vara liten... ingen som bryr sig eller ser.
Hela min trygga barnaskara...
In i din famn som är så stor!
Du säger aldrig, jag är för liten tack att du lyssnar på mig!



Jag älskar dig och du skrämmde livet ur mig igår.
Ring mig när du ser det här för vill snacka om helgen när du kommer och så :) puss
<33


kram ses sen <3 i think

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv; Jag har 1,50 men den är lite för stor för mig och ja.. men den e allafall skön :)

2010-12-16 @ 18:05:27
URL: http://dinhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0