Julklappar!


Abercrombie & Fitch


Av papppa: koft


Av pappa: kofta


Av pappa: trosor

 Victoria´s secret

 
Av pappa: body butter

 
Av pappa: Trosor

 Lexington
 
 
 
Av pappa: Överkast

 
Av pappa: Blus

 Blandat 
 
 
Av mamma: Koft

 
Av mamma: Tröja (den är inte så hög i halsen som det ser ut)

 
Av mamma: Kofta

 
Av mamma: halsduk

 
syrran och brorsan: Söta sockor och två Thomas Sabo berlocker


 

 
Av Cajsa: Parfym, Vanilj ljus och vanilj "parfym", Svart nagelack

 
Vann på paketleken :) 

 
Av pappa: Silly Bandz

 
Av mamma: Macro filter till systemkameran


 
Av mamma: UV filter till systemkameran

 
Av mamma: Mascara

 
Av mamma: Deo

 
Av mamma: Björn Borg parfym

 
Av mamma: Badskum

 
Av mummi: presentkort på Gina Tricot

 
Av mamma: Två par Björn Borg trosor

 
Av Maja: spa kit & melon lippglos

 
Av farmor & Farfar: 500kr
 
 
Av farmor & farfar: Thomas Sabo Berlock ( min månads-sten)

 
Av framor & farfar: Gåtbok (kanske för yngre men det finns bra gåtor i den)

 
Av Matilda: Hår droppar (man har i det i topparna så blir dom glänsiga och lena)


Av lovisa: Halsduk och örhängen

Tack så jätte mycket för alla Julklappar!
Älskar min familj!

Juste jag fick ett armband av min moster också men hann inte fotta det för glömde det hos mamma.

Vad fick ni i julklapp? :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

vad fina julklappar du fick!!!:)<333333

2010-12-28 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0