Julkort ;)

Heej!
nu är alla i mitt hus uppe och det är full fart :D <3
Min syrra och hennes pojkvän ska typ på stan, min brorsa till pappa med sina kompisar
och jag ska typ okså dit för att fixa en sak :D
jag ska var där till typ.... 14-15 sen ska jag och mamma ner på stan för att köpa present
till Elias. Sen klockan 18.00 ska vi till Kusinerna på kalas :D
var länge sen jag träffade släkten så ska bli kul :D
okej typ två veckor fast kusinerna har jag träffat eftersom som tex igår.
men hahah myucket för attt vara mig.
Jag tar med mig kameran så ni får bilder sen.
Nu måste jag skynda mig så att jag hinner. kram


Saknar dom här coola brudarna så mycket :D <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar dig meed! :D<3<3

2010-12-15 @ 17:25:39
URL: http://www.sofiai.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0