Kommer att sluta blogga

Hej, ja som ni ser så kommer jag att sluta blogga för att det inte är kul längre när man nt får komentarer.
Det känns som om man pratar med sig själv.
men ja jag tänkte göra en ny header med det är ingen ideé nu.
här får ni några headers som jag ar gjort under många år.
När min stora kusin började blogga för typ 3 år sen så gjorde vi en fast jag inte ens hade en blogg. :)

1. gammal!¨



2.



3.



4.



Har tre till men dom funkade inte att spara :( jaja jag ska tänka på om jag ska sluta eller inte.

Kommentarer
Postat av: Maria <3

neeeeej cillen sluta int att blogga de är säkert jätte många som läser din blogg som bah int pallar kommenter ;) <3<3

2010-12-14 @ 15:33:49
Postat av: Ebba

Snälla sluta inte blogga jag kan kommentera mer om du vill:)puss<3333

2010-12-14 @ 16:04:04
Postat av: Klara

nej sluta inte blogga. Jag läser! :)

2010-12-15 @ 19:59:59
URL: http://alltingsomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0