Saknar Min Bästa Vän!

Casja!
Du är en underbar tjej. Cajsa är en riktig kompis som man kan lita på upp till 100%
Jag har fått många skrattatacker (stavning) i livet men nästan alla har jag fått
när jag har varit med henne. Glömmer aldrig den gången hemma hos dig när jag låg på golvet och
kunde typ inte andas för jag skrattade så mycket. Då skulle jag kolla på dig som satt vid bordet men du satt
inte där? Då la jag ner huvet och skrattade fortfarande jätte mycket. När jag hade lagt ner huvet
och öppnat ögonen stog du rakt över mig med huvet så du skrämde livet ur mig.
Jag blev jätte rädd innan jag såg att det var du. Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket.

Jag kommer ihåg när du bytte skola. Då var jag rädd att du skulle glömma mig. Det var min
största rädsla då. Men det gjorde du inte.
Men när jag bytte skola så tyckte du att det känndes som om jag glömde dig.
Jag har kännt mig så dum och när jag tänkte tillbak på hur rädd jag hade varit för det
så kunde jag inte fatta hur jag kunnat vara så dum.
Men jag kommer aldrig att glömma bort dig Cajsa. Även om det känns så så
tänker jag på dig.
Du är min bästa vän.
 
Jag älskar dig!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0