Dagen blev toppen :D <333

Heej!
Just nu är jag jätte glad för jag Älskar mitt rum nu.
Vi åkte till IKEA iaf och nu har jag ett jätte fint rum <33
Har en ny spegel, byrå, list (som man ställer tavlor på) Klocka, Lampa, Lådor, pläd och ja..
Hihi tror det var allt men det lev jätte fint.
Vi har suttit hela kvällen och moterat min byrå men det var det värt ;)
Hihi pappa sa att vi skulle rida häst Också :D <3 Är så glad just nu.
Men ja imorrn så ska jag upp tidigt för farmor och farfar kommer hem ikväll från...
Haha ja något land och farfar fyllde 70 år idag så imorrn bitti ska jag gå hem till dom med ny bakat bröd och frukost på sängen :) Hoppas att dom blir glada <3
Men nu är jag trött så måste nog sova snart <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa Kapanen

sv: åå vad roligt :) <3

2010-11-03 @ 09:56:28
URL: http://kapananen.blogg.se/
Postat av: malin

Ditt rum blev skitsnyggt! :D

2010-11-03 @ 13:12:29
Postat av: Maria <3

vad bra att de blev fint !! <3

2010-11-03 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0