Godmorgon! saknar klass 5A:'(

Heej!
Asså det är grymmt mkt som jag saknar gammla klassen.
När man tänker efter så var det jätte bra kompisar och jag saknar dom
stunderna när vi busade, lurade läraren, skrattade, skojade och hade kul.
Vi var som en familj. Även om det var stunder då och då som vi var trötta på varandra
eller bråkade så blev vi alltid vänner. Dom som gick i 5A som läser det här ska veta att
Jag saknar dom Jätte mycket!



Aja Godmorgn!
Idag skulle ju jag åkt till iKEA så vi får see hur det blir :(
Men ja jag vaknade nu och hade utslag på mig :(
Jag hatar rummet just nu!
Men ja vi hörs sen när jag har bestämmt mig vad jag ska göra
idag <333

Här kommer bilder från sommaren :)

På väg upp i masten ;)


Haha jag tvingade henne att LE :) <333 världens bästa tjej!


Min båt <33


Haha tog med den här för kolla sera :) <33


Jag la på henne en filt för hon kanske frös <333 (lyllo Olle)


<33 I Sandhamn


Sandhamn<3


Cool <3

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Maria <3

saknar oxå klass 5a fast jag saknar 6-års till 5an vi hade så roligt ibland asså <3

2010-11-02 @ 12:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0