Alice + Flytta :) <33

Heej everybody ;)
Haha ja imoorrn så får vi besök från USA :D <33
Jag är nervös för jag kan ingen engelska ;) Och hon lär ju fråga mig välldigt många frågar -.- :) hahah <33
Jaja nu sitter jag och "firara" Lucas för han har namnsdag ;) Vi äter chokladtårta :D <333
Sorry för att jag nt hann blogga igår man vi var på IKEA :D Jag tog jätte många fina bilder och när
jag kom hem och skulle jag ladda över alla & då hittade jag nt USB-sladden :'(
Så veet nt hur ni ska få bilder i veckan <33 Ja men jag var hos Alice idag så jag tog kort på min Outfit där :P 
Hon ska ladda över alla bilder och maila dom till mig ikväll så den kommer då :D <333
Jag och alice hade det "jätte" kul idag :) Haha jo men det var kul men vi satt bara och gjorde läxorna för 
vi har jätte mkt läxor till imorrn -.- Men ja imorrn slutar vi kl 15.30 men jag slutar 14.30 för jag ska
till "doktorn" Nu ska jag gå och.... städa eftersom vi får jätte mkt gäster imorrn <333

Ses bloggar ikväll :) har ingen bild :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0