Bästavän!

Heej!
Förlåt om jag inte har bloggat men känner mig inte så pigg! Både för att jag känner mig lite sjuk
och så är det inge bra imellan mig och bästavännen! Det känns som om jag bara gör Henne Ledsen
och bara sårar henne fast jag inte mennar det jag säger! Hon finns och kommer alltid finnas hos mig
och även om hon hatar mig så älskar jag henne igenom allt! Hon är min bästa vän och kommer alltid att vara!
Henne har jag alltid berättat allt till! Önskar att vi bara hade lite mer tid med varandra som förrut för jag älskar henne så mkt!


Jag kommer alltid att lyssna på dig!

Ingen annan som kommer att förstå men det viktigaste är att du förstår (låt)

Hos dig!
Hos dig får jag vara just precis som den, Jag bara vill
vara. Hos dig får jag vara just precis som den, som jag är!

Saknar tiden då vi berättade ALLT till varandra!
Älskar dej! <33333






Kommentarer
Postat av: ALICE GJORTÄNG

OUTFITS

2010-10-16 @ 13:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0