Cajsa!

Det är inte meningen att det har blivit som det blev!
Du är min bästa vän har och kommer alltid att vara.
Du är den kompis jag har berättat mest till av alla mina kompisar och
dig kan jag lita på upp till 100%Jag har tänkt på dig i veckan och längtat
tillbaka som det var förr. Då jag längtade till att komma till skolan för att
jag fick träffa min bästa kompis. Och det var DU!
Om det känns som om jag har glömmt bort dig nu när jag har bytt skola är det
Inte menningen. Det är för att jag har tänkt på att få nya kompisar som jag kan ha
i klassen nu när jag inte har dig längre. (i klassen)
Och så har jag haft jätte mkt plugg så jag har nt hunnit.

Men jo jag vet att jag har varit dum som nästan har glömmt dig men du ska veeta
att du alltid finns hos mig till 100% Du är världens bästa kompis Och bara så ni
veet så är hon Min!


Älskar dej!


Glöm aldrig att Cajsa är MIN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej me! sötnos! <333

2010-10-29 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0