Dom 3 bästa bloggarna som jag följer! <333

www.dinhannah.blogg.se Den är jätte bra :) Det är Majas klasskompis tror jag <33
Hon är jätte duktig på att fota så det kan vara roligt att se alla hennes fina bilder som 
hon tar <33

www.ewinterhagen.blogg.se Sen så läser jag såklar Emmas blogga :) <33
Men just nun har hon typ en bloggpause för hon har frågestund (som jag fast jag bloggar fortfarande)

www.mesthedda.blogg.se Sen så är det Heddas blogg som jag brukar läsa <33

Men den som jag rekomenderar mest är www.dinhannah.blogg.se 

Men jag läser andras bloggar mee men dom har typ bloggpauser :( <333

Ja ha en bra kväll! 


Kommentarer
Postat av: Emma (sysslingarnas)

SV jag har faktiskt tagit några vatten bilder :) om du kollar på kategorin övrigt så kan du se några :)



En reflexskärm håller man så att ljuset reflexteras, det är olika från vilken ljus det är och vart solen är :)

2010-10-16 @ 21:26:46
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0