Elias K & Lovisa

Elias K
Elias du är världens bästa kusin! Du och jag har alltid haft det så kul som man kan ha det!
även om det ös regnar eller strålande sol så hittar vi alltid på något roligt.
Du är en av dom som jag kan lita på och bjuder på sig själv! När vi är mee våra kompisar så
Så är det fortfarande du jag och Maja som har det bäst! Och Lovisa när hon är mee oss tre!
Men alla dom gånger som din familj och min familj har varit utomlands så har det varit sånna gånger som
jag aldrig glömmer! Du är en av dom bästa kusinerna jag har!




Lovisa K
Du har alltid varit först på raderna hos mig. Du & Jag har så måna minnen så att det inte går
att räkna upp! När vi var små hade vi alltid så kul tt vi inte kunde sluta skratta! Det var få få gånger
som vi bråkade <3 Vi gjorde allt som man kunde hitta på som alla bara undrade hur vi kunde fått
den tanken på hjärnan! Den ända som visste mina hemligheter och som nästan visste mer om mig
en vad jag själv gjorde var DU! Men nu när vi har blivit större såå känns det inte likadant som förrut?
Nu skrattar vi aldrig dygnet runt som vi kunde göra förrut! Nu känns det lite som om våra pussekbitar inte
är lika fastlimmade som förut! Det önskar jag att dom gjorde! Föt jag längtar tillbaka som det var förrut
när vi strunntade i utseendet och kunde gå ut bara som vi ville vara! Typ ha på oss nalletröja med tofspå huvet och gå hela gatan ner ;) Do you remember?
Det jag vill mins i hela livet är att tappa kontakten med dig bästa vän! <3
Älskar dejj MIN sötnos

Kommentarer
Postat av: Lovisa Kapanen

Celine din lilla underbara skitunge.. när jag läser den här texten blir jag så glad så att mina ögon nästan fylls av tårar. Du & Jag föralltid. FÖRALLTID SA JAG! <3333333

förlåt om du nt knr som förut men mitt humör och hela mitt SKIT beténde. hela jag har förändrats. jag kan bli så 7kt förbannad på allt. Ena dan mår jag toppen andra gråter jag för att jag tycker att livet SUGER och att jag är ful och sånt skit. påminn mej då. för jag vill nt att de ska gå ut över dig. Förlåt om jag har verkat som om jag nt brytt mig om dig. för de gör jag verkligen. Och de här ät nt bara en text jag slängt ihop för att verka snäll. NEJ DET ÄR SÅ LÄTT HAN SKRIVA EN FIN TEXT OM NGN MEN DE ÄR DESTO SVÅRARE ATT MENA ALLT MAN SÄGER. ALLT JAG SKRIVER ÄR 100% SANT ;)<3

utan dig slocknar min sol utan dig stannar mitt hjärta utan dig är in jag LOVISA KAPANEN då är jag bara halva mig. vad mer kan jag säga. älskar dig<3

2010-10-07 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0