Forum med Bästisen! ;) <333

Heej!
Nu har jag precis kommigt hem från forum som jag har varit i med Lovisa x)
Jag köpte inget för ja det skule jag inte men jag var mee när Lovisa köpte "lite"
saker ;) Hon ska lägga ut alla bilder från idag så ja då kommer jag ta dom och lägga
ut på bloggen eftersom jag nt hade någon kamera med mig idag.
Men ja sen när jag skulle åka hem så var jag vid slussen och då skulle jag ta 53
som jag trodde gick var femte minut men den gick en gång i halvtimmen!
Och det "bästa" var att jag hade missat den precis så jag satt där och skakade tänder och lyssnade
på musik i en halvtimme -.- Mina händer var is och sen när jag satt där då så kom det en vit
limmo och där gick några in och hade det varmt och mysigt <333
Men jaja nu sitter jag och Nea med datorerna och är välldigt "sociala".
Jag är jätte trött så det blir nog film ikväll men så fort hon har lagt ut bilder å får ni see dom här ;) <333

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0