Godmorgon<33

Heej allihopa ;)
Nu sitter jag och Lovisa i sängen och har precis vaknat <33
Vi har just varit så smarta när vi suttit och pratat om några tal i
matten och vi förstog hjälp vad många lika tal vi har så var vi
så smarta och frågade vilka matteböker hon hade ;)
Hahah samma såklart x) Okej fråga nt hur vi kom och tänka
på matten en helg men allt kan hända i rymden......
Hahhah jag är på lite flummig idag ;)

Men idag ska jag följa mee Lovisa till Forum med Kaisa och shoppa :D <333
Kommer säker hitta jätte mkt men  det är inte meningen att jag ska köpa något 
eftersom jag var på stan i veckan <333 Men här kommer lite bilder på när Lovisa var liten :)


Ser du bollen Lovisa? <33 


Sötnöt!


:D

:'( jag fick inte lägga ut dom bästa bilderna pga Lovisa!

Vad ska ni göra idag då? <333
 

Kommentarer
Postat av: Maria <3

jag var på dop och sedan va vi på en grekisk restaurang me alla som va på dopet och sedan så skyndade vi oss hem ja duscha och sedan så gick vi på höst fest hos någon av mammas väninnor ja träffa en helt okej tjej och nu är jag hemma och är för trött att gå att lägga mej :) <3

2010-10-24 @ 00:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0