Idag :) <33

God Morgon!
Nu på morgonen vaknade jag av att regnet fall mot fönstret.
Då var det ändå dags att börja med plugget så jag skulle plugga svenskan
men så har jag glömt boken i skolan :'( Jag blir så arg på sånnt!
Men jag kanske går och lånar någon kompis bok x)
Men ja sen ska jag ha Tennis :D <33
Efter tennisen så åker jag hem och duschar och gör mig iårdning för sen ska vi på fest :)
Så ja det blir stressigt idag men det går nog bra :P <33

Vad ska ni göra idag?

Juste tack Maria för att Du komentarar :P <333


Kommentarer
Postat av: Maria <3

Vsg de är så lite ja vill inte att du ska sluta blogga så <3 ja va ska göra idag jag gick typ upp 11.30 åt till typ 12 ses har jag vart på datorn och skypat me wille och kollat på how i met your mother nu vet ja int va ja ska göra :p <3 kram

2010-10-24 @ 14:14:43
Postat av: Hannah

Har skaffat en till blogg fast den handlar bara om ''foto'' :)

Den heter; http://livifoto.blogg.se/

2010-10-25 @ 16:31:17
URL: http://dinhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0