Kusiner & Kompisar!

Heej!
Har precis kommit hem efter att ha varit mee Lovisa  Hedda www.mesthedda.blogg.se <-- heddas blogg :)
jag var oxå mee Hugo och Klara www.snyggizen.blogg.se <-- klaras blogg och så var jag mee Lara! Vi träffade typ
massor av andra människor mee men orkar inte rabbla upp alla. Men nu är jag hemma och sitter i sängen och kolar på MTV
ovh äter apelsin :P Elias K & Maja kommer snart och hämmtar upp mig <33 ska bli nice nice <3 :P
Jag kommer typ hem kl 20.00-21.00 och då ska vi ha kräftskiva :) Haha ja jag veet att det är lite sent men
ska bli kul ändå! Jag längtade efter Lovisa jätte mkt och så såg jag henne stå där :D jag blev skit glad och typ sprang och kramade sönder henne! Veet inte vrf mrn har längtat sjuukt myk efter henne på senaste tiden :D Nu kommer typ Maja och dom om 30 min så måste skynda mig att göra mig i årdnind så ni får bild på min Outfit!


Linne-H&M
Tröja-Matilda
Kofta-Malin
Byxor KappAhl


The Face <3 :P


<3 ;)

Bloggar ikväll när jsg kommigt hem :P Juste måste ta mee mig tennisracket <33
Ses <3 :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0