Liten!

Heej!
Min dag har varit jätte seeeeeg! På elevensval idag som var sissta lektionen så satt det två
åttor bakom mig, Magda och Elin <3 haha det var två killar och jag och Magda kunde typ inte
sluta skratta åt dom! Vi skulle see på Greace ( stavning ) Men det gick inte så bra. Haha
och sne när vi skulle sluta så var det bara typ fem min kvar på filmen och läraren sa att alla som vill kan gå
men ni två killar där bak ( åttorna ) kan gå så kan väll vi andra sitta kvar? Så sa hon hej då till dom som ville
gå och ALLA ställde sig upp oc gick ut! Jag och Magda gick typ sisst ut och så satt hon kvar mitt i klassrummet
helt ensam typ :) haha <3 Jag har suttit och tittat igenom alla bilder från när jag var lite så här kommer
några!


Haha när jag hade vattenkoppor! :)


Alltid du och jag!


Haha Ja....

Vi har alltid lika kul tillsammans :D


Älskar er två jätte mkt :) <33

Kommentarer
Postat av: Magda <33

hahaha, aa de va skitkul :) fina bilder <3<3<3<3

2010-10-08 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0