Lovisa!

Heej!
Nu sitter jag och Lovisa i sängen och tjockar oss <333
Haha :)  jaa vi sitter och bloggar oxå ;)
Aså jag fundarar på att typ sluta blogga för det är typ inga som är inne och så får jag

Inga kommentarer :'(
Jaja jag och lovisa har precis ätit en Ben&Jerry´s.... ;) Haha ja vi tjockar oss en fredag :P <3333
Men vi har oxå tagit bilder med datans kamera så det kommer några sen :)
Idag efter skolan så skulle Lovisa komma till min skolan men jag slutade en halv timme tidigare
så jag fick vännta på Lovisa i en timma -.-
Ja men iaf när hon kom så var vi mee Olle och Patric x) Nice <33

 

 

 

 

 

 

Bjuder hårt!

Jaaja nu ska jag och Lovisa vara lite sociala med systemkameran :) <333

Vi ska ner till parken och fotta så ni får bilder sen x) <333 

Kommentarer
Postat av: Maria <3

neej sluta inte din blogg är ju jätte bra ja ska föröka kommentera mer vad roligt att lovisa är där hoppas ni hare bra :) <3

2010-10-22 @ 20:14:59
Postat av: Anonym

2010-10-22 @ 21:09:32
Postat av: Lara♥♥ :P

sååå sööööta ♥♥

2010-10-22 @ 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0