Lovisa <333

God morgon!
Haha okej det kanske nt är morgon men för mig är det de :)
klockan är två och jag sitter i mjukiskläder men jag ska duscha
nu för Lovisa kommer till mig snart och vi ska se på bio :P
Elias var på landet så han kunde nt. Jag har typ inte gjort så mycket
nu på morgonen typ bara slappat x) Men jag var tvungen att gå
til 7-eleven på morgonen för att LUCAS hade drukigt upp våran juice:@
Men det var bra för när jag kom hem hade mamma gjort en super god
frukost åt mig :D <33 Jag orkade inte äta upp allt eller nästan :)
Jaja nu måste jag skynnda mig för jag måste gör mig i årdning :)
Min Outfit kommer efter bion sså ni veet <33


Mm <33

Typ det bästa :D <33

Glöm inte frågestunden längre ner :)
´Men om ni inte hittar den så kan ni skriva en komentar på vilken
inlägg som helst bara att ni skriver
till frågestunden
Innan ni skriver frågan :D <333

Ha en bra & solig Lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0