Lunch :)

Heej!
Idag slutade vi 11.45 :) Det blev lite tidigare haha :P När jag slutade så gick
jag ner på stan och mötte mamma <33 Vi gick och åt på taco bar och sen så gick vi
och kollade på skor till mig :) Vi hann nt så mkt för mamma hade bara en timmes Lunch :(
Nu siter jag med Amigos boken framför mig och Pluggar -.- Vi ska ha spanska prov på
fredag! Prov på kappitel (stavning) 5. Men jag är glass som gör allt lite bättre :D
Jag skulle gå till Vasan kl 14.00 för då har Cajsa idrott där men orkar nog nt gå dít-.-
Jag måste plugga innan hon kommer så det går nog nt :( Men när hon har duschat så möter jag
Henne i tengan och då tar jag med mig systemkameran så att vi kan fotta lite höstbilder som jag
bjuder på sen x) Jaja nu måste jag plugga-.- ;( Jag har haft tre st olika outfits på mig idag hahah
så jag veet nt vilken jag ska lägga ut på! Ses <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0