Onsdag ;) <3

Heej :)
Idag har jag varit i skolan <33
Idag skulle vi ha två st prov/förhör men vi hade ingen spanska så slapp ett iaf :)
Men ja sen på so så var det att pappaer man fick med två sidor. Det var tre stora uppgifter och bara för
att jag hade glömmt skriva ett exempel så fick jag bara 2 av 3 :'(
Känner mig Dålig! Jaja sen på Idrotten fick min lärare damp!
Jag hade en lappa med mig att jag nt kunde va med men hon dampade ur och bah!
Du ska iaf ha med dig kläder och jag tållererar inte det här. Under hela hösttarminen har jag Aldrig 
glömt kläder och hon ba: Jag skriver era omdömmen i veckan och jag kommer ta med att ni har glömmt
kläder och förstör för klassen bara så ni veet!
Hon var jätte läskig!

Jaja men efter skolan var jag med Alice och jag kan nt säga vad vi gjorde för
det är till en person och han/hon läser min blogg så....
Nu sitter jag och pluggar till Kemi provet så jag kanske inte hinner blogga mer idag.
<0123456789

Kommentarer
Postat av: Maria <3

nej, du är jätte bra :) <3

2010-10-28 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0