Outfits Dag+kväll



Dag                                                   Kväll

Tröja-Zara                                      tröja/klänning-Bik Bok
                                                   
Leggings-venne                               Kofta-vet nt
 
                                                      Leggings-H&M

                                                     Sockor-Stadium



Hahah ni får inte min Outfit från idag för jag har haft tennis och nu har jag
en mjukisdress på mig :D <333

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; Jag kommer inte exakt ihåg hur jag gjorde då men jag tog ett glas och fyllde det ända upp. Sen tog jag en plast påse och fyllde den med vatten. Jag satte en röd skärbräda bakom och droppade vattnet från påsen (där jag gjort ett inimini-hål).Sen satte jag på självutlösare på kameran och droppade :) Jag tog en sån här självutlösare som tar typ 6 bilder samtidigt! Sen är det bara att prova sig fram :)<3

2010-10-31 @ 19:50:30
URL: http://lisagottegris.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin bild och snygga kläder ;)

2010-10-31 @ 21:52:32
Postat av: Hannah

sv: Tack :D <33

2010-11-01 @ 06:13:46
URL: http://livifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0