Överaskningsfest för Emma W ;D <33

Heej!
Har varit på överaskningsfest för Emma nu :P
Det var jätte kul <33 Hennes mamma hade sagt att dom skulle till Södertälje
men att hon bara skulle hämmta en sak hos Elinas mamma :D (för vi var i Elinas källare)
Då hade hon följt mee och Klara. Emma och Rebecka stog vid dörren och bah
Hej emma :D Vi ska ner och spela pingis vill du följa mee? Hon bah okejj en snabbis typ :)
Sen när hon kom ner och öppnade dörren så hoppade alla fram <33 Var sjuuk nice :P
Här kommer lite bilder


Haha alla som var mee (jag fottar)


(Wille fottar)

Världens sötaste Emma <33

Haha Isse <3

Elina <3 :)

Alvin :) <3

Klara + Isse = <3 
Haha okejj förlåt !

Haha nej men det är bra Isse! ( okejj ingen fattar) :D

:)

Lara <3 :)

Elina <3

Haha det ser fett roligt ut <3 :P

Lara och Becka <3 :P
Min syrras pojkvän hjälpte mig aå att min systemkamera funkar igen :)
Hej då hoppas ni gillar det <3 :P


Kommentarer
Postat av: wille melander

najz det var fett kul ju

2010-10-02 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0