Stan!

Heej allihopa! :)
Idag har jag haft en lång dag :( Vi slutade kl halv fyra. Efter det så skulle jag och Alice <-- www.kawaiialice.blogg.se gå hem till mig och sen ner på stan :) Gick inge bra på stan vi hittade inte det vi skulle köpa :( Vi sulle köpa en julklapp men gick inge bra för det blev 500:- men vi hade bara mee oss 300:-(
Jaja men imorrn så slutar jag 12.00 :) har bara två lektioner :D Saknar Lovisa! :'(
Men har typ inget att skriva och ja jag veet jag skulle haft bild men om ni kommenterar mer så får ni bilder varje dag! :D haha <3! okej här kommer en bild:
Vi köpte lite godis idag ;)


Mm...


;P
Måste gå men skulle haft en bild på min outfit men det är för mörkt :( <33
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0