Statistiken :(

Heej!
Har varit mee dom bästa kusinerna idag!
Har glömmt lite saker här och där men världens bästa mamma & Janne följde
med mig och hämmtade sakerna :D. Blev jätte glad <333
Nu har jag ätit tacos och nu ska vi äta Ben & Jerry´s :P.
Eftersom jag var borta och hämmtade mina saker så missade jag kräftorna!
Men det gör inget ;) Juste ska oxå see på IDOL nu :D
Men juste statestiken bara sjunker ;( Är jätte tråkigt så snälla ni måste kommentera mer och
gå in på bloggen lite oftare så blir jag glad och bloggar meer!
Om ni gör det så lovar jag att lägga ut bilder VARJE dag! :D

Några fina bilder jag tog när Lovisa var här <3 :)


Lovisa <3 :)

Fokoserade (stavning) på rosen!


Ros!

Måste gå ses! :)

Kommentarer
Postat av: Maria <3

Jätte fina bilder

PS. jag går in på din blogg varje dag <3

2010-10-09 @ 21:10:55
URL: http://georlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0