Svar på Frågestund....

Postat av: alice

1.hur kan du vara så söt??! ;D <3333 Älskar dej!
2. favoritfärg?
3. när startade du din blogg?
4. favoritmat??

1. tack :D <33 Älskar dej med Alice <333
2. marinblår, vit och röd
3. 2009
4. thai mat 

postad av: anonym

e du kär i någon?<33

Neej tror inte det <33

Postat av: Maria <3

vilket är ditt favvo ämne i skolan

Slöjd

Postat av: Adaaam .. <33 :D

vem e seexiiaste killen du känner ^^`? :D <33

Haha pappa såklar ;) Neej men veet nt

Postat av: Hannah c <33

Vilken är din:

Favvo färg?

Favvo bild på bloggen?

Marinblå, vit och röd

favvo bild veet jag inte

Postat av: Emelie

Lilla AF eller Vasa Real?

Jag saknar klassen på Lilla AF men Vasa Real är nog bäst <33

Postat av: Nike runbom

Måste jag ringa 180 800 ?! Hahah <3

 sorry men fattar inte frågan :)

Postat av: Hanna

Hur kan u vara så söööt??

 Tack vad sööta ni är <33 jag tycker inte att jag är det <3

Postat av: Julia Gerdner

Hej! Din blogg är helt fantastiskt, har du några tips till mig som är ny med att blogga? Och vad har du för musiksmak? Och hur söt får man vara egentligen! ;) :p

Tack så mkt och ja.. Om du vill att många ska läsa din blogg så ska du lägga
ut mkt bilder (varje dag) 
Jag gilla pop :)
:D tack så mkt vad snäll du är men jag hgåller nt med <3333

Postat av: Sofia

Bästa minnet? =)<3


Bästa minnet med dig ör nog när vi åkte förstaklass på väg hem från... :D ahha komemr nt ihåg var det var <333

Postat av: Hanna <33

hahah vilka hejar du på idol? höhö<3

Jag kollar inte på IDOL ;) <33

Postat av:

Är du sur på någon? vem?

Dom / de som jag är sura på veet det -.- (inte du Lovisa :) <333)

Postat av:

thaha ja hur gick det för dig och Patric idag på spanskan när ni skulle läsa högt?
puss du är snygg och sööt älskar dej

Haha jaa... Det gick väll inte så jätte bra :D <333
Tack ;) <333


Postat av: Lovisa

tycker du jag är fjortis?
är du kär?
vad vill du helst vara singel lr i ett förhållande?
favorit färg?
bästa blogg?
besöks rekord?

Puss, älskarej bästaste kusinen :)<3

Nej
Nej
Veet inte
Marinblå, vit & röd
Vet inte
Kommer inte ihåg

Postat av:

Har du förlorat nån du verkligen älskar?:O

 Ja


Såå det var allt ;) Hoppas att ni fick svar på det ni ville ;P <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0