Svar på frågestunden! :)

Postat av: Maria<3

tv elr data ?
godis elr GURKA?
läpp glans elr lypsyl?
smink elr int?
Sverige elr Finland?
bio elr film hemma?

det var alla jag kom på för stunden kram Maria <33

 

Svar:

Jag tror Data
Hihi båda är gått men på fredagar godis men i veckan GURKA! :D
Lypsyl
Smink
Sverige
Bio 


Postat av: Ebba<3

choklad elr annat godis??<333

Svar:
Annat godis 


Postat av: Sofia

1. Vinter eller sommar?

2. Födelsedag eller julafton?

3. Hemmakväll eller Fest?
Kram Sofia! :D<33

Svar:
Sommar
Julafton
Fest är kul men jag tycker oxå att det är mysigt att ha hemmakväll så jag veet nt.
På alla andra dagar en fredag så är fest bäst :)


Postat av: Lovisa Kapanen

är jag den koolaste person du knr? om du nt svarar ''ja'' så får du smaka på min knytnäve ;) <3333

Svar:
Haha ja men efter mig såklart xD <33


Postat av: Alice

msn/skype?
muffins/cupcakes?
spagetti/hamburgare?
blått/rött?
komedier/skräckfilmer?
sommar/vinter?

vem är din bästa vän? eller om du har fler.

haha random frågor då men iaf xD <3.


Svar:
Skype
Cupcakes
Spagetti :)
Ååå vet inte båda är mina favvo färger så det beror på vilka nyanser :)
Komedier
Sommar

Mina bästa vänner är: LOvisa, Cajsa & Alice (i klassen) :D <333
Men den som sår mig närmast är Lovisa eftersom hon är min Kusin :) <333

Så nu är frågestunden klar och jag startar en till tävling i veckan :D <333

Ses bilder från ikväll kommer efter efterrätten :D

Kommentarer
Postat av: Eemelie

Vasa Real eller Lilla AF?

2010-10-22 @ 21:46:31
Postat av: Eemelie

Lilla AF eller Vasa Real?

2010-10-22 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0