Tennis!

Heej! Idag har jag ju varit på tennis och det var jätte kul :P
Det var några killar som bah
- Är du nybörjare här?
Jag bah
- Ja
Då sa han
- oj då blir det nog vårt
Jag bah ´men alla är väll nybörjare här? För mamma hade anmält mig i en nybörjar grupp.
Då svarade han
- nej jag har gått här i 6 år!
Och jag har typ aldrig spelat men det gick bra :D <33
Sen kl 16.30 så har jag bara pluggat! Ändå har jag bara gjort LD och Matten
och nu övar jag på engelskan :P Mamma och Lucas gick ut och gick nu så jag är ensam men när dom kommer ska vi typ äta varma makor :P Imorrn efter skolan ska jag typ antingen gå på stan eller Vara mee Alilce <3
Sissta dan hos mamma idag :'( Men längtar efter pappa oxå så .. :)
Kommer typ visa er vekansplaner sen men det kommer då :) ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0